Translate

2012 m. vasario 3 d., penktadienis

Kalėdinis alus Estijoje

  Šiandien pagaliau baigiau ragauti Kalėdinį alų, kai pagalvoju jei būčiau dar aplankęs kaimyninę Lenkiją tai alų gerčiau iki Velykų. Na, o dabar keliaujam į netokią  tolimą Estiją.
  Pirmas mano paragautas Kalėdinis alus iš Estijos tai " Puhadeporter " kuris yra verdamas Saku alaus darykloje, alus yra tirštas, labai tamsus, jame yra 6,9 proc. alkoholio ( kurio beje visai nesijaučia ). Tik paragavus man alus pasirodė kartokas ir jame labai labai .......labai jautėsi prisvilusios karamelės skonis, ir iš tiesų etiketėje parašyta, kad alus padarytas naudojant paskrudintą karamelinį salyklą. Mano manymų tie kas darė šį salyklą labai persistengė, bet čia juk estai, tai nieko nuostabaus kad kol susigriebė, kad salyklas svyla, kol užgesino ugnį, tai gavos  vieni degėsiai.  Man šis alus nepadarė didelio įspūdžio.
 



    Antras estiškas ir paskutinis alus iš kalėdinės serijos: A le Cog daryklos " Chocolate porter ". Tai vėlgi tamsus (nieko nauja), tirštas, pradarius pasklinda deginto salyklo kvapas, pagalvojau jei bus bent kiek panašus į Saku gaminį, tai išpilsiu, bet ne šį kart jau viskas normaliai, alus kartus, jaučiasi kavos aromatas tik va šokolado nei su žiburiu nerasi, nors vienas iš šokolado ingredientų ir yra kava, na tokiu atveju pavadinimą užskaitom.Taip beragaudamas prisiminiau, kad šis pavadinimas jau kažkur girdėtas ir kaip pasakytų         vienas seno animacinio filmuko herojus  "kur aš jį mačiau",  tai juk kažkada  Lietuvoje, alaus darykloje
 "Ragutis" ( dabar Volfas-Engelman ), gamintas tokio pačio pavadinimo alus, pasirausęs internete nuotrauką radau. Ir nieko čia nuostabaus nėra  tiek estų tiek lietuvių alaus daryklas valdo tie patys suomiai   "Olvi" įmonių grupė. Gaila, kad negaliu palyginti lietuviško ir estiško produkto, bet šiaip tai man alus patiko.








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą